Mittwoch, 11. Januar 2012

Ingyen jegyek Japánba?

Édesapám hallott róla, nem is én: a japánok ingyen repülőjegyet osztogatnak (pontosan 10 ezret) turisták számára. Leesett az állam és nagyon okos ötletnek találtam, meg nekem persze nagyon jó is. Elkezdtem utánakeresni interneten. 

Még minden olyan ködös, senki nem tud biztosat és a hivatalos japán turisztikai oldalon is inkább lehangoló híreket adnak. Kétségtelenül nagyon jó hívószavak kerültek a nyílvánosságba: 10 000 repülőút - ingyen - turistáknak... Ki ne kapná fel a fejét erre a hírre? Ez olyan, mint amikor az első gyros-os megnyitott a faluban. Ott is első két nap ingyen oszották a kaját, mert senki sem tudta mi az a gyros... "nem nyomott el valaki egy betűt?" - mutattak a gyrosbüfé táblájára... Aztán az egész falu erről beszélt és mindenki ismerte azt a büfét és megállt ott, ha strandra ment vagy strandról jött.

Kíváncsi vagyok, hogy Japán valóban meg tudja-e engedni magának a 10 000 ingyen jegyet és hogyha igen, mi alapján fog dönteni, hogyan lesz a jelentkezés? Állítólag nem minden ország állampolgára vehet majd részt benne és nem is tudni, hogy a Japán költségvetésbe belefér-e egyáltalán a nagyszabású projekt, így csitítják a kedélyeket a Japán Turisztikai Egyesület honlapján. Majd 2012 áprilisában lesz tiszta a helyzet!

Az tuti, hogy felzavarták a turizmus állóvizét ezzel a kenyérgalacsindobálással és halat is fognak találni, amelyik bezabálja. Sokan lesznek ott bent a vízben, de még többen lesznek, akik megHALlják! Taps nekik!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen